2- در صورتی که کالا با سفارش مغایرت داشته باشد، طی 24 ساعت کاری و در صورتی که کالا باز نشده (آکبند) باشد وجه واریز شده پس از کسر هزینه های حمل (ارسال و برگشت) و مالیات بر ارزش افزوده به خریدار مسترد می گردد. لازم به ذکر است که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، از جمله بسته بندی امکان استفاده از این خدمت را از بین خواهد برد.

3- اگر کالای خریداری شده پس از باز نمودن، ایراد یا اشکال فنی ناشي از توليد داشته باشد (منوط به تایید رسمی مراکز خدمات پس از فروش)، تا یک هفته پس از تاريخ خريد، قابل تعويض در فروشگاه خواهد بود. شرایط و رویه های این مورد در بخش خدمات پس از فروش، گارانتی و تامین قطعات آمده است. این خدمت، اشکال‏‏‌هایی که ناشی از استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد می شود را شامل نمی‏‏‌شود.

4-  اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد، آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به اطلاع ما رسانده شود. بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت پست است و این شرکت تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش در خصوص جبران خسارت اقدام مقتضی را معمول می دارد. در صورتی که آسیب‏‌ در لحظه تحویل کالا قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به فروشگاه بازگردانده شود.