شرکت صنعتی پارس خزر (سهامی عام) با گستردگی مراکز خدمات پس از فروش، امیدوار است آسودگی و رضایت هرچه بیشتر مشتریان محترم را فراهم نماید. کلیه محصولات شرکت از تاریخ فروش به مدت یک هفته وارانتی (به شرط نقص فنی تایید شده توسط همکاران خدمات پس از فروش)، 25 ماه گارانتي و 10 سال پشتیبانی تامين قطعه خواهند بود که این شرایط بطور دقیق در برگه گارانتی همراه محصول موجود است. در صورت بروز هرگونه اشکال، مراکز گسترده خدمات پس از فروش در کل کشور موظف به رفع این اشکالات می باشند.

شركت بازرگاني پارس شيد، با دارا بودن بيش از 450 مركز خدمات پس از فروش در بيش از 252 شهر و 31 استان کشور، ارائه‌دهنده خدمات به مصرف‌كنندگان محصولات پارس‌خزر و سايا است.

كليه محصولات و قطعاتي كه خرابي آنها ناشي از توليد باشد، در چارچوب زمان‌هاي فوق‌الذكر، تعمير و تعويض مي شود.

 

تعويض محصولات

كليه محصولات به صورت بسته بندی شده (اکبند) تحویل داده می شود. مشتریان گرامی تا هفت روز فرصت دارند در صورت نقص احتمالی دستگاه به واحدهای خدمات پس از فروش پارس خزر مراجعه نموده و در صورت تایید ایشان مبنی بر اینکه دستگاه از لحظه خرید نقص داشته است، کالا را مرجوع و کالای جایگزین را دریافت نمایند. البته این خدمت منوط به ارائه فاکتور فروش و کارت گارانتی محصول در زمان تعویض می باشد

تعمير محصولات

تعمير كليه محصولات پارس‌خزر و سايا (در صورت خرابي ناشي از توليد و محرز شدن استفاده صحيح مشتري از محصول) در سراسر كشور، از 2 ماه تا 25 ماه پس از تاريخ خريد محصول در مراكز خدمات پس از فروش به‌ صورت رايگان انجام مي شود. شايان ذكر است از 26 ماه تا 10 سال، تعمير و تهيه  قطعات يدكي، با مراجعه به مراكز خدمات پس از فروش در سراسر كشور،‌ با صرف هزينه اجرا مي‌شود. برای مشاهده فهرست کلیه مراکز خدمات پس از فروش از لینک موجود در بخش انتهایی صفحه (فوتر سایت) استفاده نمایید.

مشتريان محترم مي‌توانند در تمام ساعات شبانه‌روز از طريق شماره تلفن‌هاي پيامگير و يا تلفن‌ گوياي شركت، اطلاعات مورد نياز خود را كسب و يا پيشنهادات، انتقادات و مشكلات خود را به اطلاع مسئولين شركت برسانند:

شماره تلفن پيامگير:  14- 44903313-021

شماره تلفن گويا:     88811002-021